Kimya Kitap Önerileri

KİMYA1-2: .Mefredat kitabı ve Palme K.Anlatımlı LYS yi kesinlikle tavsiye ederim 
Kimya 1 için herhangi bir soru bankası(Palme önerimdir) bitirmek sınavda full yapmanıza yeter 
KİMYA 2 için Birey LYS şiddetle tavsiye ediyorum. Bazı soruları uçuk olsa bile ÖSYM tarzı ve zor sorular 
Palme LYS yeni aldım Bireyi geçen sene çözdüğüm için.Bunu çözücem.Piyasanın en iyileri arasında 
Sıradışı Analiz LYS Kimya Soru Bankası: Tamamının çözümlü olması ve içinde extra bilgilerin yer alması avantaj.


Alternatif olabilir 

Aynı şekilde Birey Organikte güzel kitap 
Karekök LYS kimya ve organiğini pek bilmiyorum ama fena olmadığını duydum köşetaşı sistemi konu anlatımı yeterli olmayan arkadaşlara yararlı olabilir 
Palme Kimya en son aşama konuya tam anlamıyla hakim olunca bitirildiğinde bir sorun kalmaz diye düşünüyorum(Özellikle Palme Organik yüksek hedeflilere Uygunmuş) 
ODTÜ kimya 11. sınıf kitabım var birde. kitap etaplara ayrılmış çok şaşalıo lmasada etap 3 te görülmeye değer sorular var 
Konu anlatımı olarakta Meb kitabı ve Palme LYS konu anlatımlıdan paralel gidilmesini öneriyorum.
SHARE

Çaresizseniz Çare Biziz

Her telden paylaşımlar.

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 yorum: